2014-10-05
 16:49:04

who's laughing now

Jag är sämst på det här. Varför försöker jag ens? 
Hur mycket har inte jag hunnit gjort sen sist? Skulle ta en evighet att berätta. Jag har iallafall varit i Turkiet, och även börjat skolan.
Är redan skolless.. Men nu är det bara att stå ut sista året!  Träningen har sen sist gått super bra, fram tills två veckor sen. Då fick jag feber och jag blev förkyld, och inte har det gett sig än. Men imorgon tänker jag börja lugnt iallafall, för nu kan jag inte hålla mig längre! 
 
 
 
Här är några bilder sen sist. 
1. sur.
2. Sista utekvällen i Turkiet, hade en underbar resa.
3. Jag och min allra käraste Ida.
4. Var ute på en springtur runt berget, där fick ja se både fin utsikt och en orm!?
5. Överdrivet seriös bild på mig själv.
 
 
 
 
 
 


Tony

Jag gillar den seriösa bilden! Och jag saknar dig hjärtat!

Svar: Jag saknar dig med, :(
jjuliaasofiee.blogg.se



PUBLICERAT: 2014-11-03, 18:50:49 | URL: http://www.wood3n.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: