2014-11-24
 19:28:43

plugghäst osv

Tar mig en liten paus i allt pluggande, mamma blev precis klar med kladdkakan så det passar perfekt!
Som sagt så sitter jag och pluggar, lyssnar på högmusik i min nya fåtölj på rummet som är fyllt av tända ljus. 
Nu mår man ;) 
Sitter och försöker få ihop en debattartikel om energier, tycker det är extra svårt när det är något man absolut inte kan någonting om! Men jag ska nog få till det tillslut.
Idag har jag faktiskt inte tränat, var egentligen rygg och biceps men eftersom jag inte blivit helt frisk då jag krigade på med innebandy i helgen trots hosta. Så jag tänkte idag får jag vila så kör jag det passet på min vilodag istället! 
Imorgon är jag ledig på förmiddagen och efter lunch har jag PT, vilken dag! Efter skolan ska jag träna bröst och triceps i vanlig ordning, och på kvällen är det innebandy träning som gäller! Nu ni är allt på topp. 
 
När jag gjort klart debatt artikeln så tänkte jag att jag ska lägga ut mina favoritövningar för varje muskelgrupp! 
(fick idén av Ellen, s.k Fitspooration).
Så vi hörs sen! :)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: