2014-11-04
 23:23:38

Springtur i oväder

 
Ett snabbinlägg innan jag hoppar i säng. 
Varit ut på min löpträning tidigare, och det kan ha varit det svåraste men bland det roligaste jag gjort.
Sprang i fullfart i snö"storm" på oplogade vägar.
Och herrejäklar vad jag flög åt alla håll och kanter. Må köpa nya springdobbar tror jag! 
Körde även bil en sväng idag, första gången jag körde på snöunderlag.
Det gick faktiskt hur bra som helst, men jag tyckte nog det var ganska läskigt! 
 
Nu taggar jag för att kliva upp 05:40(försöka iallafall), och sen ha min enda heldag denna vecka.. 
Efter skolan så är det dags för mitt favoritpass, BEN/RUMP! Är så sjukt peppad, ska inte kunna gå på torsdag alltså. Sen en 90 min powerwalk på kvällen, vilket alltid är härligt.
Efter min PW så ska det även bli lite festplanering, wiho! 
Men herregud, 23:21. Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: