2014-12-02
 13:46:40

tröttare inlägg igen

Hej! Ligger just nu sjuk i sängen och betalar min första räkning. 
Jag har alltså fyllt arton! I onsdags när jag fyllde år var jag hem till Bräcke och käka middag, och fick massor av fina presenter. Vid nio tiden åkte jag tillbaka till stan och gick ut på NOI.
Men i fredags var det dags för det riktiga firandet, det börjades med middag hemma hos mig och sen kom det fler personer på förfest. 
Vi drog sen in mot plaza, jag hade en riktigt rolig kväll! 
I lördags så var jag inte på topp så jag låg hemma i soffan tills klockan var 20, då åkte jag in till stan med Julia och Eleonore. Vi gick på paus och åt innan jag sen åkte hem och sov. Söndag morgon var en riktigt stressig morgon, 
men jag hann iallafall med bussen till övik. Matchen slutade 9-9 trots att vi var typ 10 pers färre än dom. 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: