2014-10-21
 21:11:00

missat10minavfruarna

Ska verkligen försöka att bli bättre på att uppdatera här. Jag lägger inte ut specifika övningar då jag ändrar dom hyffsat ofta för att få så bra resultat som möjligt. Därför ska jag försöka lägga ut varje dag vad jag kört + övningar osv. 
 
 
Måndag: Biceps/Rygg 4x10 fyra övningar per muskelgrupp +  tre övningar för mage, dessa kör jag i ett om och om igen tills jag inte orkar mer 3 gånger om.
 
Löpträning 1 mil

Tisdag: Triceps/Bröst 4x10 fyra övningar per muskelgrupp + slut övning (triceps) för att köra slut på muskeln totalt
 
Löpträning 75 min
 
Onsdag: Ben/Rumpa 5x15 fem övningar per muskelgrupp + tre övningar för mage, dessa kör jag i ett om och om igen tills jag inte orkar mer 3 gånger om.
 
Powerwalk 90 min
 
Torsdag: Axlar 4x10 fem övningar
 
Fredag: Mage Kör olika beroende på vad det är för övning, och här kör jag dom flesta övningarna efter tid.
 
Powerwalk 90 min
 
Lördag: VILA från styrkan.
 
Intervaller 30 min
 
Söndag: Allt i ett träning hemma.
 
 
Detta är första resultat bilderna jag tog från när jag började med detta schema
 
 
Och här är nu. 
 

Det går framåt!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: