2014-10-21
 19:30:54

innebandy abstinens

Söker ett dam innebandy lag!! Helst korpen, är ringrostig så vågar inte riktigt börja i ett lag där alla är grisduktig efter att inte spelat på flera år. 
 
 
Nu ska jag strax titta på portkod så skriver detta i 190!
Idag blir det verkligen inget annat än TV tittande. För senare är det ju även Svenska Hollywood fruar och självklart Paradise hotell. 
Imorgon är det redan onsdag, vilket betyder att jag har min enda heldag på skolan.. 08:15-15:00.
Och ja, bortskämd som man är på ÖG så är det en jobbig dag. Dessutom har jag inget mer under denna skolvecka att se fram emot, då vi inte ska ha någon fler PT-lektion förän efter lovet.. Men vad har jag och klaga i? Jag får ju vara ledig nästa vecka, ska bli så gälet skönt.
 
Dessa dagar (måndagar,tisdagar) är inga bra träningsdagar för mig. Åker oftast hem till Bräcke dessa dagar, och när jag slutat vill jag bara åka hem.
Skippar därför ofta gymmet, eftersom jag inte vill komma hem så sent. Detta gör att jag måste köra 2 pass vissa dagar resten av veckan, och min kropp pallar inte det just nu då jag inte är helt frisk ännu. 
Men nästa vecka så flyttar vi, och då blir jag nog i stan hela veckorna för att få till det i nya lägenheten. Plus att jag flyttar så jag har lite närmre till gymmet, och även närmare Hanna så då kan vi ju tvinga med varandra! 
 
Efter jag tittar på portkod så kommer jag att göra ett inlägg med mitt träningsschema + bilder.
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: