2014-10-27
 09:30:00

äntligen lite lov

Till mitt försvar så har jag slut på surf på telefonen..
Men träningen den här veckan har gått sådär. Styrkan har gått riktigt bra! Men eftersom att vädret varit så äckligt mest hela veckan så har jag inte kunnat köra den cardio jag velat. Försökte gå ut att springa en dag, och när jag sprungit kring 1-2 km så halkade jag.. Hade iochförsig kunnat gått på gymmet och kört men så blev det inte, den här veckan blev det istället 1 löpträning och 4 powerwalks. 
Denna veckan kommer styrkan tyvärr bli svårt att köra då jag är i Bräcke, men jag ska försöka åka in och träna några dagar iallafall! 
 
Min helg har hur som helst varit helt perfekt. Fredag: Kommer hem och möts av farmor och farfar som varit här på besök, var och tittade på hockey och sen så följde Nora med hem så då blev det filmmys.
Lördag: Åkte till stan och gick till Linas jobb, fick senare skjuts mot mörsil och efter vägen hämtade vi även upp Hanna. Vi var till Ocke på inflyttningsfest, hade väldigt roligt!
Söndag: Vaknade upp med en förfärlig värk i nacken, vi tjejer myste medans killarna åkte iväg och köpte pizza som vi sen smällde i oss så vi fick ont i magen. Sen fick jag och Hanna skjuts till stan, och jag tog tåget hem. Låg på soffan med familjen + farmor och farfar och tittade på film. Tillslut så var det omöjligt att hålla ögonen öppna så fick lägga mig ganska tidigt. 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: