2014-07-10
 17:25:56

Jobbjobbjobb

Bild från häromdagen. 
Hej på er! 
Kom just hem från jobbet, svettigare än någonsin.. Det är så sjukt varmt ute, och därför blir det ju helt sinnes varmt inne. Har jobbat sen sju imorse, som tur är fick jag en rast på en timme och då for jag iväg till stranden och käka lunch och sola/bada. 
Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen, sen iväg till Momma på middag. 
Senare ikväll när det blivit lite svalare så ska jag även ut och köra dagens cardio. Önskar ändå det kunde börja regna när jag ska ut ikväll, tycker det är mycket skönare att springa i regn!
Sen hade jag även fått en kommentar av en tjej som ville att jag ska lägga upp hur mitt schema ser ut, så det kommer upp ikväll. Håll utkik!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: